Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

zondag 23 december 2012

Merry X mas

Ik wilde bij deze jullie allemaal een hele fijne kerst toewensen en natuurlijk een spettend uiteinde!!!!


En ik wilde jullie bedanken voor alle lieve berichtjes van het afgelopen jaar en hopelijk ook het nieuwe jaar :-)

Lieve groetjes Jacqueline

10 opmerkingen:

Unknown zei

Hetzelfde natuurlijk!!!! En iedereen is wat uitge-PIF zeker?!! Fijne dagen!

Bregit zei

Jij ook Hele Fijne Feestdagen en een gelukkig en gezond 2013!!!!!!
Groetjes van Bregit

Angeline zei

Jij ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

Esther zei

Jullie ook fijne feestdagen en jij ook bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog het afgelopen jaar, dat je volgendjaar maar weer regelmatig bij elkaar langs waaien.Liefs Esther.

JuffrouwX zei

Jij ook fijne dagen en jij ook bedankt voor alle leuke berichtjes het afgelopen jaar !
Fijne dagen. Liefs, Vera

lien zei

Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen gewenst. maak er wat moois van! Liefs Carolien

Blomkes zei

Ook hele fijne feestdagen en een gelukkig 2013!

groetjes, Elske

Petits Pirates zei

Ook voor jullie fijne feestdagen!

Marjanne zei

ik hoop dat jij ook fijne dagen hebt gehad, en dat we in het nieuwe jaar weer veel door jou geinspireerd zullen raken! Liefs

Unknown zei

Jij ook natuurlijk! En volgend jaar gaan we eindelijk echt swappen ;-)
liefs, Nancy