Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

donderdag 18 oktober 2012


Ja het is inderdaad alweer even geleden dat ik een berichtje geplaatst heb maar dat heeft toch wel een aantal redenen hoor hahahahaha.............. Ik ben ziek geweest of eigenlijk nog steeds wel, het houd ook gewoon niet op (niets ernstig ofzo hoor maar gewoon heel veel hoofdpijn tot vervelends aan toe en ook verkouden erbij geen goede combi daardoor lig ik gewoon heel vroeg op bed en geen puf om achter de computer te kruipen)daardoor heb ik ook weinig tot niets gereageerd sorry daarvoor want ik hou toch eigenlijk altijd wel de blogs in de gaten,dus zal best wel het een en ander gemist ben ik bang.
Oja en de tweede reden is dat we een flinke virus hadden op de computer en manlief heeft de computer helemaal opnieuw moeten instaleren etc.......
Ik probeer wel alle blogs weer bij te houden en wat te schrijven!!!
Voor nu heb ik vind ik zelf een paar potloden voorzien van een bloempje en een mooi vaasje erbij gemaakt voor op onze kraam het is echt leuk om te maken en het effect is echt super leuk!!!Het patroontje heb ik gegoogled.


En dan heb ik deze vlaggetjeslijn gemaakt ook voor de kraam met onze naam erop!!Dat wilde ik al een hele tijd doen maar jah tijd is toch wel een van de belangrijkste dingen en helaas ontbreekt het me daar nog wel eens aan.


We zijn bijna bij de 150 volgers en ik ben al flink aan het nadenken hoor!!!!!voor een give away :-)dus als jullie nog ideeen hebben graag hoor ik dat.
Lieve groetjes Jacqueline

10 opmerkingen:

lien zei

Wat een vrolijke potloden! Hopelijk heb je het nu even gehad met de hoofdpijn... niet leuk!! |groetjes Carolien

Het Sfeer Atelier zei

Ziek zijn is niet leuk enzeker niet aanhoudende hoofdpijn. Idee waar het van komt ?
Leuke gehaakte dingen maak je zeg !

groetjes Annet

Unknown zei

Heel leuk ...
Zou een leuke kadootje zijn voor de juf!
Zou ik ook wel eens willen maken!

Groetjes,
Greet

Saskia zei

Wat een leuk idee!

Beterschap enne....start je wel facebook even op vandaag.....

Esther zei

Wat gezellig z'n vaasje met bloempjes. Ik had an de week ook hoofdpijn echt vervelend hoop dat het beter met je gaat, wens je beterschap. Alvast een fijn weekend. Lieve groetjes Esther.

Joke zei

Beterschap! De potloodjes zijn prachtig, helemaal zo bij elkaar!

Pleuntje zei

Hoop dat je weer een beetje de oude bent. De bloemenpotloden zijn in ieder geval heel erg fleurig. X

Unknown zei

Leuk zeg, de potloden! En de vlaggetjeslijn! Knap eerst nog maar goed op hoor!! Onze swap blijft gewoon staan. Misschien kun je vast bedenken (als je hoofd er naar staat ;-) wat je graag van mij zou willen hebben.
liefs, Nancy

Nicole zei

hallo Jaqueline,
wat heb jij een gezellig blog zeg! Ik zie allemaal inspiratie voorbij komen. Ik heb (nog) niet alles gezien maar ik ben zwaar onder de indruk van de pijl en boog die je van een kledinghanger hebt gemaakt; dat vind ik creativiteit ten top!
Kom je ook eens bij mij neuzen? bij 100 volgers geef ik weer iets weg!
Groetjes van Nicole

Unknown zei

Wat leuk!! Ik heb geen hoogtevrees, maar toch niet van de rotsen afgesprongen. De kinderen, zelfs de jongste van 14 wel! Ik zou zo weer terug willen, wat is het hier koud, bah! fijn weekend!
liefs, Nancy