Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

dinsdag 29 november 2011

iets ouds en iets nieuws!!

Ik had mijn moeder gevraagd of ze nog haaknaalden had en ze zei dat ze nog even zou gaan kijken en kijk wat ik heb gekregen van mijn mams.
Ik ben er zo blij mee gewoon nog leuke bandjes van vroeger en een patronenboek voor kleertjes te breien voor de babyborn.Ik hou niet zo van breien maar mischien dat ik toch een poging ga wagen.
Mijn mams had ook nog wat oude haaknaalden echt super!!!Daar kan ik wel wat mee :-)


En dan nog een kadootje voor mijn zus die is jarig as donderdag.En ja elk jaar is het weer bedenken wat je moet gaan geven en nou dacht ik van, ze had mij een keer gevraagd of ik een paar blouses kon maken maar jah dat is toch niet mijn favoriete bezigheid en dacht ach laat ik maar eens een blouse maken gewoon 1 die ze zelf niet zo snel zal kopen een wat langere en dan met een leuk printje erop.Ik ben zo benieuwd wat ze ervan vind.
En mijn andere zus (crea bea knutseljuf )kwam met het idee om een kussenhoes te haken van spaghetti en daar heb ik een achterkant voor gemaakt!!!



En ik ben nu heel erg druk met de komende markt en nog wat kadoos voor Sinterklaas en natuurlijk volgende keer laat ik de suprise zien die we hebben gemaakt voor school!!!

Lieve groetjes Jacqueline en nog een fijne week verder.

10 opmerkingen:

lien zei

Hey je bent goed bezig, ben ook erg benieuwd naar je surprise!!

Muisje zei

Wat een leuke dingen heb je gemaakt, ze zal er vast blij van worden.

Groeten Herma

Esther zei

Wat een leuk kussen en het haakboek ziet er mooi uit, su66 met je voorberijdingen en het maken van je suprise, groetjes Esther.

Stina zei

wat schattig die pop!!!

Marjanne zei

wat leuk die oude boeken, en leuke dingen heb je gemaakt

Unknown zei

De blouse en het kussen zijn mooi gelukt zus.
Ze vind ze beiden vast leuk.
XXXXXXXXXX

Desirée-ScrapDees zei

nou je bent druk bezig geweest en leuk om samen tot iets moois te komen!

Margo zei

Wat leuk !
Liefs
Margo

Saskia zei

wat een super kadootjes

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat ben je weer druk geweest en zoveel mooi leuke dingen gemaakt. Het boekje van de poppenkleertjes heb ik ook al heeel lang en nog nooit iets uit gemaakt, maar dat komt misschien omdat ik alleen jongens heb.
Fijne dag groetjes Rianne