Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

vrijdag 7 oktober 2011

Nog aan de haak ............................

Ik ben toch nog steeds aan de haak.
Maar ik ben ook druk met andere bezigheden (geen knutsel en freubel helaas)dus er komt niet heel erg veel uit mijn handen maar het weer begint nu ook kouder te worden dus ja het gaat vast komen want ik ben wel aardig in mijn hoofd aan het brouwen maar nu moet het er ook nog uitkomen met mijn vingers hihihihihihi.
Ik heb een vogeltje uitgeprobeert en een sleutelhanger ik ben vorige week 2 hangers kwijt geraakt waaronder de hanger die ik van Roos (Freubeldingentjes)had gekregen een uiltje daar was en ben ik nog steeds verdrietig (sorry Roos ik heb overal gezocht maar helaas niet gevonden:()
En mijn fietssleutel ben ik kwijt geraakt omdat mijn hanger van deze ook kwijt was.
Dus ik moest zo ie zo een nieuwe maken voor mijn fietssleutel en dit is het geworden ik ben ook nog met een nieuw uiltje bezig die zien jullie later wel.
En wat vinden jullie ervan?



Ik wilde jullie ook nog enorm bedanken voor de super lieve berichtjes die voor Anneke bestemd waren als het zover is,als ze een blog is gestart,dan laat ik jullie het weten.
Ze heeft nog zo n lief konijntje gemaakt voor haar dochtertje maar ik hoop dat jullie die kunnen zien op haar eigen blog :).

Ik wilde jullie een fijn weekend toewensen.

Lieve gr Jacqueline

8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schatje. Waarom heb je die net niet laten zien.
Je zus

Desirée-ScrapDees zei

wat zonde dat je die hanger kwijt geraakt ben, maar dit vogeltje is wel erg schattig!

Esther zei

Wel jammer van je andere hanger, deze is prachtig fijne weekend groetjes Esther.

lien zei

Jammer dat je de hanger van Roos kwijt bent, hij komt vast gauw met opruimen wel ergens tevoorschijn hoop ik!
Deze hanger is ook erg lief!
Fijn weekend!

Margo zei

Wat schattig !
Liefs
Margo

Roos zei

Hoi Jacqueline,
Jammer meid dat het uiltje kwijt is, maar je vogeltje is een prachtige vervanger moet ik zeggen.
Misschien dat ik je over een tijdje weer eens blij kan maken met een uiltje.
Ben nu eerst even bezig èèn en ander op orde te krijgen en ook mijn hoofd op te ruimen...ben op het moment een beetje te druk met teveel dingen en moet het even op een rijtje krijgen.
Vandaar dat je mij ook niet zoveel hoort momenteel.
Maar het is niet alles negatief hoor, er staan een hoop leuke dingen in het vooruitzicht, binnenkort meer hierover op mijn blog.

Groetjes Roos x

Makkie zei

Leuk!

Saskia zei

wat een schatje