Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

zaterdag 9 april 2011

mooie spiegeltjes

Ik wilde iedereen nog bedanken voor de lieve leuke berichtjes die jullie elke keer plaatsen ik vind het reuze leuk om te lezen dat jullie de freubels en frutsels leuk vinden die ik soms uit probeer.

Ik had nog wat Ikea spiegels en wa pip behang en dacht hier kan ik wel wat mee dus ben wat gaan verven en plakken en dit is het resultaat geworden wat vinden jullie ervan?

Het is voor de volgende braderie.

Morgen lekker een dagje naar Renesse het wordt heerlijk weer dus dat is mooi meegenomen even lekker uitwaaien op het strand mijn dochter neemt een vriendinnetje mee heerlijk genieten.

Gr fijne zondag


8 opmerkingen:

Unknown zei

Ja ze zijn mooi zusje.
Zie je later vandaag.
Kuzzzzzzzz

Esther zei

Ze zijn prachtig, ik heb ook nog wat ikea spiegeltjes in huis, leuk idee om ze te beplakken. Fijne week Groetjes Esther.

Stina zei

dat ziet er weer leuk uit!!

gr Stina

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat je al niet met een spiegeltje en behang kunt maken. Nu kijk je helemaal wat vaker in de spiegel. Er in of er naar.Leuk idee.
Groet Rianne.

Corina zei

Ze zijn erg mooi geworden! Leuke creaties maak je!
Groetjes Corina

Fenny zei

leuke spiegels!
Jij maakt ook erg leuke dingen!

Janneke zei

Wat een leuke spulletjes, ik ga je volgen!
Groetjes Janneke

Mariska zei

Deze zijn echt heel erg leuk geworden!!