Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

dinsdag 20 augustus 2013

La France

En we zijn weer terug uit Frankrijk wat een heerlijk land is het!!!!
Geweldig weer gehad.
We zaten vlak bij Parijs een klein uurtje met de trein dus jahhhhh waarom zouden we dan ook niet even er na toe gaan dus wij met de trein en metro en zo waren we in hartje Parijs.
De Eifeltoren bewonderd met vele andere toeristen, Hotel Les Invalides bezocht waar de kist van Napoleon staat(Prachtig maar ook heel indrukwekkend),Hotel de Ville, Notre dame, Pont Neuf, Sacré Cœur natuurlijk niet te vergeten een boottocht over de Seine.



We zijn ook dagjenaar een dierenpark geweest een van de groots wildlife parken in Europa.
Super groot park en heel breed opgezet!!Echt de moeite waard.



En omdat ik daar heel veel van hou.............Vaux-le-Vicomte een kasteel wat erg veel weg heeft van Versailles. En daarom ook geïnspireerd is om Versailles te laten ontwerpen echt prachtig.



Nou ja ik moet vd week alweer aan de slag maar zal zo lang mogelijk vast blijven houden aan het vakantie gevoel :-)
Wat een heerlijke vakantietijd hebben we gehad.
Lieve groetjes en tot blogs ik heb jullie nog zoveel te laten zien.




5 opmerkingen:

lien zei

Oh Paris. Je t'aime! Leuk!!

Maaike zei

Heerlijk! Leuk dat je ook makkelijk naar Parijs kon!

Groeten Maaike

Unknown zei

Dat ziet er heerlijk uit..Lekker nagenieten!
Wij zijn ook naar parijs geweest.Zo leuk!!
groetjes Geriene

Roos zei

Ooh zo te zien heb je een top vakantie gehad, fijn hoor, prachtige foto's ook.
Doe je de groetjes aan Brigitte van mij?
Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar ben minder aktief op blogspot, heb FB ontdekt vandaar.
Maar ik blijf jullie zeker volgen hoor, liefs , Roos

HaakZaken zei

Leuk al de foto's. Wij hadden het ook heerlijk in Frankrijk. Eigenlijk is het daar altijd fijn. Groetjes Hannie