Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

woensdag 6 juni 2012

Ik geef je een ........................................!!!!!!!!!

Deze heb ik voor mijn mams gemaakt die jarig was.
Toen ik dit mooie vaasje bij de kringloop tegen kwam had ik gelijk een idee om deze aan mijn lieve moeder te geven met een bosje bloemen en dit is het geworden.
Ik vind hem super leuk geworden met dank aan het internet voor het haakpatroontje :-)



Ik ben vorige week even een weekje weg geweest een heerlijk weekje Frankrijk en het lijkt net of ik een hele maand weggeweest ben tenmiste dat gevoel heb ik :-)
Heerlijk weer gehad en veel gedaan ook nog
We hebben een weekje in Normandie mogen doorbrengen wat was het heerlijk we hebben echt super weer gehad!!!!!

Hier wat foto s.



Helaas nu weer druk met van alles.
Ik hoop dat jullie ook een fijne week hebben gehad en wens jullie nog een fijne dag toe hier schijnt inmiddels het zonnetje even na een hele ochtend vieze motregen(helaas al een paar keer nat geregend)
Lieve groetjes Jacqueline

14 opmerkingen:

lien zei

Lekker zo'n weekje Frankrijk, kun je er weer even tegen in het regenachtige Nederland he?
Vaasje is enig! Liefs Carolien

Gerd@ zei

Normandie vind ik toch zo een mooi stukje Frankrijk die prachtige kust erg mooi ... groetsss Gerd@

vrouw Hommel zei

Heerlijk dat jullie even bijgetankt hebben in het prachtige Normandiƫ. Hou het vakantie gevoel maar lekker even vast als dit lukt. Mams boft maar met zulke creatieve dochters.
groetjes

Marjanne zei

wat fijn dat jullie net een mooie week getroffen hebben, nu is het weer knudde, hier ook!
Lief zeg dat vaasje met die vrolijke blommetjes!

Unknown zei

Boffen zo'n weekje er tussen uit!
dat vaasje met bloemen is extra leuk met dit PETWEER*

Groetjes Geriene

Pleuntje zei

Je vaasje is heel erg leuk en zo persoonlijk.
Mooi dat je even hebt kunnen genieten en als je het druk hebt denk dan terug aan deze relaxte vakantie. X

Saskia zei

leuk kadootje en lekker weekje frankrijk. ik kan niet wachten tot de zomervakantie, al is het maar voor wat beter weer. hier grootste deel van de dag flink geregent.

Margo zei

Prachtig je vaas met bloemen en wat een leuke foto's, hopelijk blijf je nog even in de vakantie-mood !
Liefs
Margo

Esther zei

Leuk vaasje met bloempjes en leuke foto's heerlijk zo even weg groetjes Esther,

Joke zei

Wat een leuke bloemetjes in een al net zo leuk vaasje!

Unknown zei

Schattig zijn ze zeker.
XXxxx

methartzielvansil zei

Oh-ik ben jaloers op je lekkere weekje en op de vaas met gehaakte bloemen-allemaal prachtig. Geniet nog even lekker na-xxx-Sil.

Unknown zei

je vaasje is prachtig! En je weekje, oh heerlijk!!! fijn hoor! Geniet zeker nog maar na! fijn weekend!
liefs, Nancy

methartzielvansil zei

Hoi Jacq-dank voor je leuke reactie over mijn matroesjka. Heb je by the way zin om te swappen??? Ik zou heel graag gehaakte bloemen willen voor op mijn peutergroep in roos en rood. Waar zou ik jou blij mee kunnen maken? Als je wil??? xxx Sil.