Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

zondag 13 mei 2012

Fijne moederdag!!!!!!!!!

Iedereen een hele fijne moederdag toegewenst.
Wat is het toch fijn al die mooie en lieve kindjes allemaal die mooie lieve dingen voor ons maken en ons elke dag blij maken met hun aanwezigheid.
Ik ben in ieder geval flink verwend vanmorgen een heerlijk onbijtje van kindlief en manlief en daarna mooie bloemen en een zelf gemaakte tekening en nog wat kadootjes die ze zelf van haar zakgeld heeft gekocht zo lief!!!!
Ik heb nog iets geknutseld voor mijn mamma want die moeten we natuurlijk ook verwennen.
Ik heb een paar taartjes gemaakt voor haar en een kleine etagere gemaakt van een kop en schotel, mijn zus ik en mijn nicht liepen vorige week in de stad en je kon een foto laten maken voor moederdag en dat hebben we gedaan voor onze mams/oma erg leuk en daar heb ik een lijstje omheen gedaan en een beetje gepimpt met een mooie gehaakte bloem erop,ik heb er een zeilhartje bijgemaakt.
Hier een fotocollage:


Een hele fijne zondag toegewenst.En bedankt weer voor het lezen en reageren.
Lieve groetjes Jacqueline

8 opmerkingen:

Joke zei

Wat een verwennerij! Ziet er superleuk uit. Fijne dag!

Marjanne zei

wat leuk dat lijstje en die étagère, dat ziet er heel gezeliig uit! ik hoop dat je een gezellige dag hebt!

Esther zei

Wat een leuke lieve dingetje heb je gemaakt, Jij ook nog een fijne moederdgavond, groetjes Esther.

lien zei

Wat leuk allemaal, zeker de foto van jullie drietjes en ook de etagere! Zal je moeder blij mee zijn! Fijne dag nog!

Unknown zei

Leuke spulletjes heb je weer gemaakt! Die dikke kus is geinig!!

Groetjes geriene

Saskia zei

wat een leuke kadootjes

Unknown zei

Je hebt je moeder maar goed verwend!
En leuk dat je meedoet, mail je even jouw adres?!
Groetjes,

Marjon

HaakZaken zei

Hoi Jacqueline, wat heb je weer leuke dingen gemaakt. Ik ben eens goed gaan lezen op jouw blog, want ik miste jouw reacties al. Nu lees ik dat je helemaal niet lekker was. Ik hoop dat het weer beter met je gaat. Lieve groeten, Hannie