Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

donderdag 29 augustus 2013

Speciaal gemaakt voor................................... een super????

Hallo lieve medebloggers

Een tijdje terug heb ik gereageerd op een vraagje van Kimmie .
Ze zocht iemand die een mobielhoesje voor haar dochter kon maken niet gehaakt maar gewoon van stof nou dat scheelt ik kan het beide dus ik dacht ik reageer erop!!!
Wat heen en weer gemaild en jahoor nu een maand of wat verder is het gemaakt :-)
Ik vind het nog steeds moeilijk om iets voor een ander te maken het blijft toch spannend of het wel naar de zin is en is het wel nou ja jullie zullen het vast kennen (hoop ik natuurlijk :-))
Maar vanmorgen heeft ze het ontvangen en dit is het geworden.





En natuurlijk kon het niet laten om ook wat voor Kimmie zelf te maken voor de kleine Jason,het prinsesje Lee Ann, de stoere Ryan. Dat vond ik gewoon leuk!!

Dit is het geworden:



Ik heb een stoere soldaat geverfd en een sleutelhanger van gemaakt, een mooi prinsessen armbandje, een sok monster, en nog een sleutelhanger voor de lieve Kimmie ">Ik heb er een zelfgemaakte kaart bij gemaakt van Washi Tape.

En zo heb ik het ingepakt en verstuurt :-)Altijd leuk om te doen!!En het staat zo leuk!!



Dat was het weer en tot blogs weer!!!!!En ik wens jullie alvast een heel fijn weekend Dochterlief moet weer voor het eerst naar school en dan gaan we weer het gewone ritme weer in!

Lieve groetjes Jacqueline







8 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk,leuk,leuk! Ziet er goed uit!

Groetjes Geriene

Margo zei

Goh Jaqueline,
wat ziet dat er tof uit zeg !
Ik ken het inderdaad, als je wat maakt 'in opdracht' dan word je onzeker tijdens het maken, ik vind het zo of zo wel leuk, maar zal die dat ook vinden!
Nou ik denk dat je je geen zorgen meer hoeft te maken, dit is gewoon ontzettend leuk !
Liefs
Margo

Unknown zei

Wow jij bent druk geweest.
Erg leuk allemaal.
Leuke hoesje.
XXXXXXXXX

lien zei

Wat ontzettend lief wat je allemaal gemaakt hebt! Het telefoonhoesje is super en de rest ook, alles zo leuk verpakt ook! Fijn weekend! x

Lief en Mooi zei

Dat heb je weer ontzettend leuk gemaakt! Heel creatief allemaal!
Groetjes Talitha

Kimmie_NL zei

Jaaaa we zijn er nog steeds allemaal heel blij mee!! Demi krijgt super leuke reacties op school, en dan verteld ze ook trots dat jij het voor haar hebt gemaakt... Ik ben nog bezig met jou pakje hoor, maar op de een of andere manier lukt het me allemaal ff niet meer zo goed, ik weet niet wat ik heb, maar ik kan het op eens niet meer... Maar komt goed, ik ga net zo lang door tot ik een mooi pakketje voor je hebt gemaakt!!
Nogmaals super bedankt voor al het moois!!!
X

Esther zei

wat Schattig en prachtig gemaakt. Lieve Groetjes Esther

Marjanne zei

Wat een prachtig verassingspaket! Heel erg leuk allemaal, je hoeft echt niet onzeker te zijn, dit is zo leuk!!!