Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

donderdag 14 maart 2013

recycle recycle........................!!!


Zoals jullie mischien wel weten ( de nieuwe volgers niet natuurlijk :-) )maak ik ook spulletjes voor in een kringloop winkel hier in de stad De kunst van Kringloop en daar heb ik weer een aantal nieuwe sulletjes gebracht.
Ik heb een paar leuke portomoneetjes gemaakt, een blik omhaakt,een paar hartjes gemaakt met katoen die ik van het haken afgewerkt heb.Alles is herbruikt er zit niks nieuws bij.
Zo vind ik de spijkerstof harten helemaal geweldig.
Ach het houd me weer van de straat hahahahaha




En dan had ik de give away van Angelina gewonnen van het blog Mijn eigen plekje Zo n leuke blog daar moeten jullie echt eens een kijkje nemen ze maakt echt zulke leuke inspirerende leuke spulletjes.
Nog hartstikke bedankt Angelina ik ben er echt super blij mee en hij heeft een heel mooi plekje.




Jullie zullen vast wel gemerkt hebben dat ik niet zoveel meer op blog zit maar ook niet zo veel meer reageer op jullie blogs dan normaal maar ik kan het op dit moment niet opbrengen om te reageren omdat ik zooooo ontzettend moe ben en de laatste tijd zo n vreselijke hoofdpijn tot migrane toe dus sorry sorry ik lees wel vaak de blogs maar gewoon niet de energie om te reageren omdat ik gewoon vaak niet weet wat ik moet schrijven................
Ik wens jullie allemaal een mooi en fijn weekend alvast toe.
Lieve groetjes Jacqueline

19 opmerkingen:

JoJo zei

Die spijerstofharten zijn inderdaad helemaal super. Ik zag ze toevallig anmiddag al eerder ergens langs komen (ik weet niet meer waar). Iets om te onthouden. groetjes Jolanda

Unknown zei

Denk eerst maar goed aan jezelf, sterkte met alles.
En je hebt super leuke dingen gemaakt zeg.
Love it ♥
Lieve groet Hester

Pleuntje zei

Gelukkig heb je nog wel de puf om creatief te zijn. Misschien verlang je naar de lente en heb je last van een kleine winterdip. Denk goed aan jezelf. X

lien zei

Leuk wat je allemaal weer gemaakt hebt! Rot te horen dat je zoveel hoofdpijn hebt. Beterschap!!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh die spijkerharten zijn echt superleuk, maar ik zie nog andere leuke dingen. Mooi!
En wat leuk dat je dingen recycled voor de kringloop, ik volg je al langer maar kom niet altijd op bezoek ;). Ben ook zoveel blogs aan het volgen :).
Heel veel sterkte met je gezondheid, ik hoop als de lente straks echt van start gaat dat je je dan stukken beter voelt.
Warme groetjes van Susan

Anoniem zei

denk goed aan jezelf

wat een enorme leuke dingen heb je gemaakt zeg

lieve groet jenneke

Anoniem zei

owww feliessss met je prijs ik vergat het...end at terwijl ik hem zo gaaf vind het schilderij

Marjanne zei

leuk je gerecycelde spulletjes! Zorg goed voor jezelf en ik hoop dat je een beetje rust kan nemen

Gerd@ zei

Wat akelig dat je niet lekker bent ... beterschap hoor ....

Je hebt gelukkig nog wel puf om leuke dingen te maken ...

Groetsssssssss Gerd@

Lief en Mooi zei

Heel leuk die spulletjes, ja die spijkerbroekharten zijn gaaf! Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen, ik ken die neiging, maar je gezondheid gaat voor bloggen hoor! Doe rustig aan, luister naar je lichaam. Lieve groetjes Talitha

Unknown zei

Rustig aan!
Je maakt nog steeds mooie dingen!!
Groetjes Geriene

Angeline zei

Hoi Jacqueline,

Gelukkig is het canvasje goed aangekomen en wat heb je een prachtige hartjes gemaakt zeg!Die van spijkerstof zijn leuk!Vervelend zeg,ik weet wat het is migraine,heb er gelukkig sinds ik een spiraaltje heb geen last meer van...zeer zelden althans,maar mijn dochter wel och arm...gisteren nog zelfs...wij vrouwen ook met onze hormoonhuishouding:-(...ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

lieve groetjes
Angeline

Saskia zei

Wat een leuke spulletjes

Esther zei

Hoi Jacqueline wat vervelend dat je steeds hoofdpijn hebt wens je sterke en beterschap. Je heb wel weer erg leuke spulletjes gemaakt. Lieve groetjes Esther.

Joke zei

Wat heb je weer veel moois gemaakt!
Wat vervelend van je vermoeidheid en migraine. Hopelijk wordt het straks lente en gaat het wat beter. Sterkte!

Unknown zei

Je hebt ontzettend leuke dingen gemaakt! Die spijkerhartjes zijn leuk!! En balen zeg dat je zo naar bent! Vooral niet lezen en bloggen dan hoor! Krijg je alleen maar meer hoofdpijn van! ;-) Nee echt, ik weet er alles van, dus doe maar rustig aan! Ik hoop voor je dat je je gauw beter voelt! liefs, Nancy

Jeanine zei

Mooie uil heb je gewonnen.
De spulletjes die je maakte zijn allemaal zo tof... Die doorschijnende hartjes heb ik nogal gezien, maar ik vergeet altijd om mijn draadjes op te sparen. De jeans hartjes zijn ook heel mooi.
Ik reageer ook minder de laatste tijd... Er kruipt daar soms zoveel tijd in.. Maar ik lees wel al de blogjes.

Groetjes,
Jeanine

DEKAKADO zei

Wat goed, dat je naar jezelf luistert. Neem de tijd en doe het lekker rustig aan en geniet van al het moois wat je hebt gemaakt. Groetjes, Marleen.

Kimmie_NL zei

Recyclen is tof! wat ben je toch een handig dame he..
Enne denk je wel een beetje aan jezelf? ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Fijne weekend!
Liefs,
kimmie