Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

zondag 3 februari 2013

Swapper de swap...........................

Ohhh zo leuk onze swap!!!!Ik met Nancy van N'enz hadden al een tijdje afgesproken om te swappen maar elke keer kwam er iets tussen maar ....................... het is toch gelukt en wat voor een swap?
Ik vond het echt super om voor Nancy aan de slag te gaan na wat gesurft te hebben op het internet en pinterst kwam ik op wat leuke ideeen.
Inspiratie genoeg had ik!!!!

Dit is mijn swap voor Nancy:




En dit super fantastische pakketje kreeg ik terug gestuurt!!!Met echt super fantastisch leuke spulletjes erin.


Nogmaals dank je wel lieve Nancy en ook namens mijn dochter :-)

Vergeten jullie mijn give away niet?? Je kan meedoen hoor!!!!!




Een heel fijn weekend en geniet ervan!!!

Lieve groetjes Jacqueline

16 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie spulletjes!
Fijn weekend, Geriene

Nicole zei

Zo hee, wat heb jij een prachtige dingen gemaakt. Mooi op thema en op kleur... complimenten hoor!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Mooi allemaal, leuk!

Unknown zei

Wat een leuke foto's heb je ervan gemaakt zo! Misschien 'leen' ik ze wel van je ;-) Ik ben ook superblij met mijn spulletjes! Het was een hele geslaagde swap!!! Jij ook heel erg bedankt!! Liefs, Nancy

Smieke zei

Beide swaps zijn erg mooi! Maar ik val voral voor die cupcake. Wat fleurig en volgens mij ook niet z erg meilijk.
Je brengt mij weer op ideeën.
Groetjes, Mieke

Lief en Mooi zei

Kan me voorstellen dat jullie blij zijn allebei. Het etui dat je maakte, wauw en het schilderijtje! Zo leuk! Groetjes en een fijne dag! Talitha

lien zei

Nou dat creatief swappen is aan jullie tweetjes wel besteed, met een hoog zelfmaakgehalte! Super!

DEKAKADO zei

Wat een mooie swap heb je gemaakt. Het past allemaal zo mooi bij elkaar en je hebt ook een prachtige swap ontvangen. Echt om heel erg blij van te worden. Groetjes, Marleen.

Angeline zei

Wauw wat een pakket heb je gemaakt,alles zo op elkaar afgestemd,prachtig!Leuk ook dat ijstje met die cupcake erop zeg!Lang leve Pinterest!Ook een mooi pakketje wat je hebt ontvangen van Nenz een gelaagde swap mag ik aannemen;-)

Esther zei

Wat een leuke swapper de swap :-))))) lieve groetjes Esther.

Pleuntje zei

OH wat heb je leuke dingen gemaakt voor Nancy. Echt fantastisch, ben er jaloers op ( in positieve zin )
Het was het wachten meer dan waard inderdaad. X

Unknown zei

wat een toffe swap zeg!

Marjanne zei

wat leuk elkaar zo te verwennen!

Studio Wien-art zei

Hai, ik ben voor het eerst op jouw blog. Wat een gezellige creaties allemaal. Ik ga je volgen hoor.
Groetjes, Corine

Wien-art.blogspot.com/ Wien-artfabrics.blogspot.com

Doortje Dartel zei

Jij hebt een leuke swap gedaan.

Saskia zei

leuk leuk leuk