Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

dinsdag 18 december 2012

Nog wat knutsels en Gouda in beeld!!!

Bedankt voor de lieve reacties allemaal daar wordt ik altijd zo blij van :-)
We hebben dus afgelopen weekend op de braderie hier in de stad gestaan maar dat viel eigenlijk wel erg tegen wel publiek maar geen kopers :-(
Ik wil jullie nog wat spulletjes laten zien die ik gemaakt heb.
Mijn zus en ik hebben cupcakes gemaakt van kerstballetjes en daar een cupcake kuipje omheen gedaan en wat sneeuw als slagroom,een mooi lintje en klaar is de cupcake.
We hadden ook zelf nog wat kleine etageres gemaakt van kop en schotel om ze daar op te presenteren.


En ik heb van denneappels een mooi boompje gemaakt tenminste dat vind ik zelf dan hoor!!!!Hahahahaha.
In een mooi gekleurd potje en je hebt een klein kerstboompje.


En hier een fotocollage van hoe de repetities gingen want als we naar achter keken dan keken we zo op het podium dus we hebben Sara Kroes,Charly Lusken,Femke van het junior songfestival,Hind en nog wat artiesten gezien en horen zingen die s avonds zouden optreden.



En dan nog een fotocollage van de kraam alleen zijn de foto s helaas niet zo goed gelukt net zo als die van hierboven er is iets met mijn fotocamera aan de hand waarschijnlijk moeten we toch een nieuwe.



Vergetn jullie niet te kijken 1 ste kerstdag op NED 1 wordt het uitgezonden.
Jeetje wat een lang bericht maar goed wilde ook zoveel aan jullie vertellen :-)
Bedankt voor het lezen en een hele fijne week verder.
Lieve groetjes Jacqueline

8 opmerkingen:

Joke zei

Het is allemaal prachtig! En ik ga het zeker kijken (of uitzending gemist, als het even niet uitkomt :)...).

Angeline zei

Wat zonde zeg dat er zo weinig van die prachtige spulletjes is verkocht.Mij word ook wel eens gevragen of ik op bestelling iets wil haken,maar ja je kan de tijd niet tellen want dan vinden ze het ineens een stuk minder mooi vaak,vaak denken mensen omdat je zo handig bent dat je 'dat'wel even voor ze maakt voor een prikkie....:-(Degene die er geen verstand van hebben staan er niet bij stil hoeveel tijd er in zit,daarom haak ik voorlopig nog gewoon lekker voor mezelf en alleen wanneer en voor wie ik het wil,ha,ha....ik weet ook precies wie het weten te waarderen als ik iets eigen gemaakts aan ze geef en wie niet...mooi ingepakt met een mooi label eraan maak ik zo de mooiste en orgineelste kadootjes voor een prikkie en als ik het dan geef en die reacties die je dan erop krijgt.....nou daar word ik dan helemaal blij van!Maar heel misschien komt er wel eens een tijd dat ik helemaal 'verzadigd'ben en iedereen om me heen wel al eens iets heeft gekregen en het te 'afgezaagd'gaat worden om weer met een self-made present aan te komen en dan kan ik altijd nog op bestelling gaan haken!;-)


groetjes
Angeline

Saskia zei

Wat een leuke dingen weer en wat is het dan jammer dat er wel veel mensen komen, maar weinig maar iets kopen.

Elise zei

Wat een leuke, creatieve dingen hebben jullie gemaakt! Ik vind de kerstballencupcakes en dennenappelboomjes erg leuk!!

vrouw Hommel zei

Wat leuk die cupcakes gemaakt van een kerstbal. Jammer dat de verkoop wat tegen viel , aan jullie zelfgemaakt spullen heeft het zeker niet gelegen.

Esther zei

Wat een prachtige cupcakes kerstballen hebben jullie gemaakt en wat prachtige kraam hadden jullie. lieve Groetjes Esther.

Mariska zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog, jij ook fijne feestdagen! Enne, dat je op die markt weinig verkocht hebt, herken ik.... markten schijnen op dit moment niet echt de plek te zijn om iets kwijt te raken....... Succes!

Groetjes, Mariska

Bregit zei

Wat een superleuke spulletjes heb je gemaakt, jammer dat er niet goed verkocht snap het niet het is prachtig allemaal!
Fijne Feestdagen en een goed 2013
Groetjes van Bregit