Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

woensdag 12 december 2012

Kerstsfeer!!!!!

Zo de ergste drukte is weer een beetje afgenomen we hebben gisteren op een braderie gestaan hier en wat een prachtig weer met een sneeuwbuitje tussendoor alleen wel heel erg koud brrrrrr af en toe was het echt super koud!!!!
Maar we hebben het weer overleefd en we gaan as zondag nog een kerstmarkt doen want we hebben nog flink wat voorraad over.
We hebben het heel erg goed gedaan hoor maar ja we hadden gewoon echt veels te veel gemaakt hahahahahahahaha maar beter te veel dan te weinig toch??

Hier het een en ander wat ik heb gemaakt:



En hier een inpresie hoe we erbij stonden :-)


Ik heb nog wat foto s maar die zal ik de volgende keer weer laten zien.
Bedankt voor julie lieve reacties doet me altijd goed om te lezen ;-)
Lieve groetjes Jacqueline

17 opmerkingen:

Pleuntje zei

Wat leuk. Het gehaakte rondje met het rode hart vind ik heel erg leuk en de gehaakte engeltjes ook. Veel succes voor aankomende markt. hopelijk niet zo koud. X

lien zei

Jouw kraampje ziet er altijd zo vrolijk en gezellig uit! Lijkt me inderdaad alleen erg koud om nu op een markt te staan, brr... ! Succes met alles. Liefs Carolien

Roos zei

Wat een leuke spulletjes heb je gemaakt, en de kraam ziet er weer super uit!
Echt gezellig al die feestelijke spullen.
Ik wens jullie voor komende Zondag weer veel verkoop succes en gezelligheid ( en hopelijk is het niet te koud).
Liefs Roos

Het Sfeer Atelier zei

Wat zien die hangers en je kraam er gezellig uit !! Veel plezier zondag. Ik merk altijd dat de kou via je laarzen erin kruipt, dus goeie warme laarzen/schoenen is een must.

groetjes Annet

Nicole zei

Wat een pracht van een kraam! Zie ik daar een trotse vader staan? Ach ja, ik denk ook altijd dat ik te weinig heb en dat valt altijd weer mee. Succes de volgende keer!

Doortje Dartel zei

Je hebt hele leuke dingen gemaakt. Veel laagjes aan en in beweging blijven. Succes met de verdere verkoop.

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat een gezellige kraam met allemaal leuke fleurige spulletjes erop. Het rondje met het hartje rood met witte stippen is helemaal leuk, Mag ik vragen waar je die hartjes hebt gekocht?? ik hou zo van rood met witte stippen en ik heb deze nog niet gevonden.
Groetjes en succes op je volgende kerstmarkt. Goede verkoop he Rianne

Angeline zei

Wat een leuke en gezellig kraam,daar hebben vast veel mensen met plezier staan kijken en hopelijk veel leuke dingen gekocht zodat jullie niet voor niets in de kou hebben gestaan!

groetjes
Angeline

Lief en Mooi zei

Wat een leuk idee! Ik ken het een om een armband haken als lijstje, maar dit is ook gaaf! Hopelijk was je verkoop naar wens? groetjes Talitha ♥

Saskia zei

Wat een leuke spulletjes heb je weer gemaakt zeg. Veel plezier op de markt!

Elise zei

Jullie kraam ziet er heel gezellig uit!!

Joke zei

Wat een supergave spulletjes heb je gemaakt! Heel gezellig!

Esther zei

Wat een super leuke spulletjes heb je gehaakt en wat ziet jullie kraam er Prachtig uit, fijne avond lieve groetjes Esther.

JuffrouwX zei

Ha, dat kraampje met die gezellige spulletjes heb ik gezien ! Maar jou niet (althans, niet herkend). Jammer hoor, anders had ik je wel even gedag gezegd. Liefs, Vera

Unknown zei

Wow, jullie hadden echt veel! en wat veel leuks!! Ik vind dat gehaakte rondje met dat hartje erin geweldig! Maar jullie kraam is net zo'n snoepjeskraam, echt geweldig!! Het is wat rustiger hier, houd me gewoon rustig ;-) Slaap iedere dag nog wel een paar uur, maar ja, dan maar wat minder strijken enzo :)
fijn weekend! liefs, Nancy

Unknown zei

Wauw jullie hadden echt veel! En vooral erg mooi allemaal, ben wel een tikkeltje jaloers eigenlijk. Volgens mij heb jij wel al wat meer marktervaring dan ik en doe je het met iemand samen? Succes zondag, ik mag morgen weer!
En leuk dat het in de smaak valt :P!

Unknown zei

Wat een prachtig spul allemaal in jullie kraam! Succes nog op de kerstmarkt,

Groetjes geriene