Welkom op mijn blog

Leuk dat je op mijn blog kijkt!!
Je vindt op deze blog vooral zelfgemaakte freubels en knutsels. Ik hoop jullie te inspireren en ik vind het ook leuk als je een reactie achter laat.


Veel kijk plezier!!

woensdag 21 maart 2012

hartjes met draadjes en gewonnen yeahhhh!!!!

Ik wilde jullie deze even laten zien dit zijn gerecyclde hartjes die ik gemaakt heb voor de kunst van kringloop.
Ze zijn gemaakt van draadjes en gebruikt plastic.
Ik vind ze echt super leuk en ook leuk om te maken erg simpel maar ja wat geeft dat het mag ook wel een keer simpel zijn toch?



Ik ben echt een bofkont want ik heb bij Else van Besjes een troostprijs gewonnen en bij Gerda van lekker crea bezig had ik een give away gewonnen.
Erg blij ben ik ermee super leuke creatieve spulletjes heb ik gekregen waar ik heel erg van hou.
Harstikke bedankt dames.



Een hele fijne week verder en geniet van de LENTE.
Lieve groetjes Jacqueline

10 opmerkingen:

methartzielvansil zei

Ik vind je draadjes hartje helemaal leuk-gaaf dat je kan zien wat er in zit. Wij hebben op de peutergroep een doorzichtige puntslinger. Hier kun je op thema alles instoppen. En wat een leuke gewonnen give-aways-daar wordt je blij van. Geniet van een mooie lenteweek-xxx-Sil.

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik vind het ook prachtige hartjes! En wow wat een leuke Give Aways heb je gewonnen!
Heel veel plezier ermee. Warme creatieve groetjes van Susan

Esther zei

Je hartjes zijn Prachtig, leuk dat je die give aways gewonnen hebt,veel plezier ermee,Fijne zonnige week verder Groetjes Esther.

Judith zei

Je hartjes zijn leuk geworden! En wat een geluk met het winnen van al die leuke spulletjes! Fijne week nog!

Unknown zei

Wat ben je lekker verwend zus.
Erg leuke spullen allemaal.
Jij ook genieten van de zon.
xxxxxxxx

Unknown zei

Ik vind ze ook erg leuk!! en inderdaad leuk om er steeds iets anders in te doen! En wat ben je lekker verwend! Leuk hoor! Geniet ervan én van de lente, heerlijk hè?!
liefs, Nancy

lien zei

Leuk idee die doorzichtige hartjes!
En ik zag je naam al staan als winnaar, lekker toch. geniet van al dat moois! Groetjes Carolien

Margo zei

Erg leuk idee die hartjes en gefeliciteerd met al je gewonnen spulletjes ! Ziet er erg leuk uit !
Liefs
Margo

Pleuntje zei

Je bent een bofkont en wat een superhartjes hebt je gemaakt, het is wel simpel maar je moet maar op zo'n leuk idee komen dat is de kunst. X

vrouw Hommel zei

Heerlijk toch om zo verwend te worden met die mooie spulletjes.